fredag 28 november 2008

Jag älskar vegetarianer men jag kan inte klara mig utan kött
























Skriver listor hela tiden bara för att mitt liv är så rörigt.
Här är lite utdrag,

skivor jag vill ha:
Almedal - Från och med nu och 20 dagar framåt
Broder Daniel - Broder Daniel
Broder daniel - No time for us
Crystal castles - crystal castles
Håkansingeln Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din, om det var den.... (I stort behov av Nu Sigge)
Något med Autisterna
familjen - Det snurrar i min skalle
Bloc party - Intimacy
They live by night
Bonde do Rolê - with lasers
Moto Boy - Den nya EP:n
Billie The Vision And The Dancers - vad som helst
Ja det finns mer med det är det här jag kan komma på nu.


December:
2:a, ubbelrep antagligen
5:e Alva fyller 15 ! plus Alingsås på fest hos Sara
6:e Almedal Autisterna mm på underjorden
11:e Axel 15!
12:e Tomterock
13:e liten julafton med vänner
22:a Luxemburg!
(27:e, They live by night på Jazzhuset eller så, men jag kan inte gå nejnej för jag är UTOMLANDS. stakars Alvasalva som inte har någon att gå med...)
29:e Åker hem.
30:e Borås, fira jul med farmor och farfar
31:a Hem, sedan fest med Maria och Kikki och så.


Jag är arg på Jacob men åh Edward i mitt hjärta för alltid. puss på nosen

1 kommentar:

Alva is Party sa...

Vet du vad!

Jag är så arg på Jacob men ändå så.. jag vet inte.

Jag hoppas Moto Boy kommer till vårat kära Bengans!

Jag tror det är 18 på They Live By Night, vilket underlättar sorgen.