onsdag 25 februari 2009

Ett tappert försök att bli som den man vill vara
Så klart går allt åt helvete
men nu när jorden ändå snart går under och satan tar över och paniken sprids och alla dör
spelar det väl ingen roll
jag ska göra precis som jag vill. jag ska inte bry mig
jag ska göra allt, inte för att jag vill utan för att jag kan, för att inget spelar någon roll ändå.

inget spelar någon roll när alla ändå dör tillslut



jag orkar inte vänta mer. jag är liten och dum och fattar inget om livet men jag har väntat och jag är trött på det nu.
jag ska ut. jag ska ut ur min bubbla som är mitt liv som jag oftast bara skulle riva isär bränna upp gräva ner spotta på, om jag bara visste hur. jag ska bort. jag ska bort från allt som tynger ner mina axlar tills jag faller ihop i en patetisk hög.


Jag ska ta världen med storm och den ska aldrig se likadan ut igen, i alla fall inte i mina ögon

3 kommentarer:

Anonym sa...

SVAR: åh, nu blir jag glad! tack :D

Anonym sa...

boken heter This is for you och författaren heter Rob Ryan. den är jättefin men måste beställas i bokhandeln och det tar typ en månad innan man får den, minst. suck! men det var en fin present!

emlre sa...

hhhmmmmm jag förstår inte var du menar riktigt, men jag antar att jag bara letade upp någon kod i body där det stod center, så sedan raderade den