fredag 8 maj 2009

så TJOCKT

okej allvarligt. Varför kan jag inte sluta äta? Jag tror inte jag växer överdrivet nu, är det typ mens-tjofräs-måstehachoklad-sak? Mycket matmat är det ju inte heller, bara småsaker helahela tiden. Jag ären stor tjockis inombords (och alldeles snart utanpå)

Idag har jag ätit:
två mackor med jordgubbsylt
två tuggummin
några Dextrosol
en halv latte
en halv choklad-croissant
en halv marabou digestive
två rader marabou mjölkchoklad
en tacos och ett tacobröd
fler dextrosol
ett halvt äpple
en fjärdedels baguette
fler rutor choklad
ännu fler dextrosol
latte-chokladglass
två arraksbollar
två skålar potatissoppa
två knäckebröd

och till detta, min dagens träning:
Åkte runt på en gul sån där som man kör tunga saker på.
Dammsugit

och nu är jag hungrig, logiken = 0 = TJOCK

2 kommentarer:

marta sa...

lol, inte ens hälften av avad jag äter varje dag!

Ella sa...

nehe ne det säger du. Då kan vi bli tjocka tillsammans! och du blir dubbelt så tjock som jaaaaag